Yönetim Taahhüdümüz
KAYNES bütün kişi/kuruluşlar için adil, tarafsız ve etik olarak prosedürlerini uygular.
Tüm kişi/kuruluşa eşit, adil ve tarafsız olarak davranır.
KAYNES, ISO/IEC 17024 standartlarına aykırı davranışlarda bulunmaz.
Hizmetlerine erişimi yavaşlatacak veya erişimi engelleyecek prosedürler uygulamaz.
KAYNES, belgelendirme politikasını, herhangi bir maddi kaygı taşımaksızın, kişi /nesnelerin durumlarını gerçeğe uygun olarak raporlamaktır.
KAYNES olarak HIZLI, CİDDİ VE GÜVENİLİR olmak MÜŞTERİ BEKLENTİ VE İSTEKLERİNİ karşılamak temel ilkemizdir.
KAYNES, Müşteri istek ve beklentilerinin SÜREKLİ, HIZLI, ETKİN VE ÇÖZÜM ODAKLI olarak karşılanması doğrultusunda kaynakları verimli kullanır, çalışanlarını ve tedarikçilerini sürekli geliştirir.
Kurum olarak işlerimizde uluslararası ve ulusal standartları uygulamayı taahhüt ederiz.
KAYNES bünyesinde kalite politikasının gerçekleştirilmesi, etkin bir Kalite Yönetim Sistemi ile sağlanır. Bu Kalite Yönetim Sistemi ile ISO/IEC 17024 ‘ün gerekleri yerine getirilmiş olur.
Ayrıca KAYNES Genel Müdürü Tanımlanmış, yürürlüğe konmuş ve uygulanmakta olan Kalite Yönetim Sistemi’ne uyacağını, sistemin en verimli ve etkin şekilde çalışması için gerekli olan kaynakları tahsis edeceğini ve bunun tüm çalışanlar tarafından anlaşılmasını sağlayacağını taahhüt eder.